کلینیک بواسیر

  • ۰
  • ۰

به نقل از سیمرغ:

هموروئید یا بواسیر، فیستول یا شقاق، کیست مویی، زگیل تناسلی از جمله شایع ترین بیماری های نشیمنگاهی هستند که افراد با آن سروکار دارند. در ادامه این مقاله به انواع این بیماری ها و نحوه درمان آنها می پردازیم و راهکارهای درمان و پیشگیری از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

احتمالا تا به حال نام بیماری های نشیمنگاهی را شنیده اید! بله بیماری های نشیمنگاهی، بیماری هایی هستند که مربوط به ناحیه تناسلی و مقعد می باشند.
هموروئید یا بواسیر، فیستول یا شقاق، کیست مویی، زگیل تناسلی از جمله شایع ترین بیماری های نشیمنگاهی هستند که افراد با آن سروکار دارند.
در ادامه این مقاله به انواع این بیماری ها و نحوه درمان آنها می پردازیم و راهکارهای درمان و پیشگیری از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.
ایران کلینیک درباره بیماریهای نشیمنگاهی  بیان می کند که امروزه با جدیدترین روش درمانی در این حوزه یعنی لیزر تراپی قابلیت از بین بردن دارند به طوری که بیمار هیچ گونه دردی را حس نکرده و پس از مدتی از شقاق، بواسیر، فیستول و کیست مویی خود راحت می شود.

بواسیر یا هموروئید چیست؟

بواسیر یا هموروئید بیماری ناشی از متورم شدن رگهای دستگاه گوارش از جمله روده بزرگ و مقعد هستند که دارای دو نوع داخلی و خارجی هستند. این بیماری که از شایع ترین بیماری های نشیمنگاهی است، دارای دو نوع داخلی و خارجی و چهار سطح می باشد.

هموروئید داخلی

هموروئید داخلی که در درون روده بزرگ پدید آمده و متورم می شوند این نوع هموروئید معمولا دردی برای فرد به وجود نمی آورند. البته ناگفته نماند سوزش قبل از خروج مدفوع بیرون زدگی های مقعد که پس از خروج مدفوع به داخل باز می گردند از دیگر نشانه های این دسته از بیماری های نشیمنگاهی هستند.
همچنین افراد مبتلا به این بیماری در اکثر مواقع هنگام اجابت مزاج بر روی مدفوع و یا دستمال خون می بینند که نشان دهنده مشکلات درون روده ای از جمله این بیماری است.

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • مهسا محمدی

بواسیر

درمان هموروئید

هموروئید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html