کلینیک بواسیر

  • ۰
  • ۰

به گزارش everydayhealth از آنجایی که هیچ کدام از داروها، پماد ها و روش های خانگی یا گیاهی برای درمان بواسیر جوابگو نبوده و نمی توانند این رگ های ملتهب شده را به حالت اولیه خود برگردانند، بیماران لازم است از روش های تهاجمی تری مانند لیزر بواسیر یا عمل جراحی هموروئید برای از بین بردن این عارضه استفاده کنند.

بنابراین در این موارد تنها راه این است که این زائده ها مسدود شده و از مقعد خارج شوند که متخصص با کمک لیزر این کار را در کمتر از یک ساعت برای بیمار انجام می دهد.

طی عمل هموروئید با لیزر محل توده به صورت بی حسی موضعی کاملا سر شده و بیمار هیچگونه درد، سوزش یا خونریزی ندارد. از طرفی دیگر پیش از آمدن پزشک بدن فرد به طور کامل پوشانده شده و قسمتی که قرار است عمل با لیزر روی آن انجام شود، بیرون می ماند. طی این مراحل بیمار باید رو به شکم دراز بکشد.

توجه کنید که طی درمان بواسیر با لیزر شما بیهوش نمی شوید. در نتیجه پس از عمل می توانید به کارتان برسید یا حتی اگر از شهرستان های مجاور تصمیم اقدام به عمل دارید، می توانید به محل زندگی خود بازگردید. با توجه به این که لیزر مانع خونریزی می شود، بیمار پس از عمل نیاز به پانسمان هم ندارد.

چه زمانی باید برای درمان به پزشک مراجعه کرد؟

اگر قبل، حین یا بعد از اجابت مزاج متوجه خونریزی شدید، باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. خونریزی در حین حرکات روده ممکن است با هموروئید مرتبط باشد، اما همچنین می تواند نشانه چیزهای جدی تر مانند سرطان روده بزرگ یا مقعد باشد.

زمانی که به دکتر مراجعه می کنید، او با یک معاینه فیزیکی ساده و در صورت لزوم تجویز آزمایش، می تواند بیماری را به درستی تشخیص دهد. به طور کلی لازم است بدانید، هموروئید هایی که بیش از یک هفته یا تا دو هفته طول می کشند باید توسط پزشک یا متخصص بررسی شوند.

پلازا / درمان بواسیر داخلی با لیزر

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • مهسا محمدی

بواسیر

هموروئید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html